H Google τερματίζει τη λειτουργία του Google+

google+ H google τερματίζει τη λειτουργία του

Για αρκετούς επαγγελματίες του χώρου, δεν είναι είδηση πως η Google τερματίζει το Google+. H είδηση είναι πως το κάνει τώρα και όχι πριν χρόνια. Βασικά είδηση αρκετοί θεωρούμε ακόμα και το ότι το δοκίμασε, με τον τρόπο που το τόλμησε ως αντi-facebook. Το βασικό θέμα με τέτοια εγχειρήματα – όχι μόνο από γίγαντες της […]

Τα 4 βήματα της επικοινωνίας με στόχο την πώληση

Επικοινωνία με στόχο την πώληση

Το να “τραβήξεις” την προσοχή είναι το πρώτο βήμα σε μια μαζική επικοινωνιακή προσπάθεια. Το να προκαλέσεις το ενδιαφέρον είναι το δεύτερο. Είναι αυτό που θα κρατήσει τον θεατή ή ακροατή με στραμμένη την προσοχή σε αυτό που θέλεις να του μεταδώσεις. Εκεί του μεταφέρεις την ουσία του μηνύματος. Τον ενεργοποιείς και τον προετοιμάζεις για […]

Η εταιρία υποδημάτων που κατέκτησε μια ήπειρο όπου κανείς δε φορούσε…παπούτσια.

Bata store- Epathlon

Ή πως η επιχειρηματική επιτυχία εξαρτάται από τον τρόπο που αντιμετωπίζονται οι προ(σ)κλήσεις της αγοράς και το σωστό επιχειρηματικό πλάνο. Βρισκόμαστε στα τέλη του 19ου Αιώνα, όταν η αποικιοκρατούμενη Αφρική «άνοιγε» ως αγορά για τους κατασκευαστές υποδημάτων και ρουχισμού της Ευρώπης. Όλες (ή σχεδόν όλες) οι επιχειρηματικές αποστολές με στόχο τη διερεύνηση της Αφρικανικής αγοράς, […]

Πότε έχει μέγιστο αποτέλεσμα ένα επικοινωνιακό μήνυμα ;

mondo-pasta-adv

      Η μεγαλύτερη πρόκληση για έναν επαγγελματία της επικοινωνίας, είναι να περάσει το μήνυμα στο κατάλληλο κοινό, τη σωστή στιγμή και με τρόπο που θα προκαλέσει συναίσθημα. Είτε το μήνυμα εστιάζει στην ενίσχυση του εταιρικού ονόματος (brand), είτε στην άμεση προσέλκυση πελατών, πρέπει πρώτα από όλα, να καταφέρνει να τραβά την προσοχή. Αλλά […]

“Την ανάπτυξη αν δεν τη βρεις τη φτιάχνεις…”

anaptixi EPATHLON

…έγραψε ο Οδυσσέας Ελύτης προσκαλώντας μας στην υπέρβαση των νόμων της φύσης. Της “φύσης” του ανθρώπου, όχι της πραγματικής. Αποφεύγοντας τη σύγκρουση με τους κανόνες της φύσης που οδηγούν σε μια ατέρμονη διαδοχή των 4 εποχών δε μπορούμε να αγνοήσουμε τη δική μας “φύση”. Τη φύση του ανθρώπου, που χαρακτηρίζεται με τη σειρά της, από […]

7 βήματα για πετυχημένες προσφορές

special offers

Οι προσφορές, αν σχεδιαστούν σωστά, αποτελούν ένα χρήσιμο εργαλείο αύξησης των πωλήσεων, ανάπτυξης του πελατολογίου και ανταμοιβής των πιστών πελατών μιας επιχείρησης, κάτι που προσφέρει εν συνεχεία στην ενδυνάμωση του εταιρικού ονόματος (brand awareness). Συχνότερα, οι προσφορές μιας επιχείρησης έχουν τη μορφή εκπτώσεων ή τη μορφή οφέλους από συνδυαστικές αγορές δύο ή περισσότερων προϊόντων / […]

Το πιο ευαίσθητο πλάσμα ή …

Ευαισθητο πλασμα ή άγριο θηρίο

… το πιο άγριο θηρίο ;   Σε κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους, υπάρχει ένα “πλάσμα” ευαίσθητο που εύκολα μπορεί να μετατραπεί στο πιο άγριο θηρίο. Ή και αντίστροφα… Πρόκειται για τους πωλητές ή όπως αλλιώς τους αποκαλούν στην εκάστοτε επιχείρηση (σύμβουλο ή μηχανικό πωλήσεων, υπεύθυνο εξυπηρέτησης,  υπεύθυνο λογαριασμού, account manager, sales manager, commercial manager, telesales […]

Γνωρίζετε ποιός άλλος “μιλάει” με τον πελάτη σας;

talking to your customer

       Λένε πως αν πιστεύεις πως δεν έχεις ανταγωνιστή στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις, τότε μπορεί να συμβαίνει ένα από τα ακόλουθα τρία σενάρια : Να έχεις και να μην το γνωρίζεις Να μην έχεις ανταγωνισμό …ακόμα. Θα αντιμετωπίσεις όμως σύντομα εκτός και αν συμβαίνει το τρίτο σενάριο Να μην υπάρχει «αγορά» για […]

Συμμετοχή σε εκθέσεις : τι πρέπει να προσέξετε και τι να αποφύγετε

exhibition coaching

Πως θα πετύχετε μέγιστο αποτέλεσμα μέσα από τη συμμετοχή σας σε μια έκθεση : Οι εκθέσεις αποτελούν έναν εξαίρετο τρόπο να προβάλετε την επιχείρησή σας σε υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες και συνεργάτες. Από την άλλη, αποτελούν πρόκληση που, αν δεν αντιμετωπιστεί σωστά, θα καταναλώσει ενέργεια, χρόνο και χρήμα χωρίς να φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Το […]