Πότε έχει μέγιστο αποτέλεσμα ένα επικοινωνιακό μήνυμα ;

Πότε έχει μέγιστο αποτέλεσμα ένα επικοινωνιακό μήνυμα ;

      Η μεγαλύτερη πρόκληση για έναν επαγγελματία της επικοινωνίας, είναι να περάσει το μήνυμα στο κατάλληλο κοινό, τη σωστή στιγμή και με τρόπο που θα προκαλέσει συναίσθημα.

Είτε το μήνυμα εστιάζει στην ενίσχυση του εταιρικού ονόματος (brand), είτε στην άμεση προσέλκυση πελατών, πρέπει πρώτα από όλα, να καταφέρνει να τραβά την προσοχή. Αλλά πως ;

Το μυαλό του ανθρώπου λειτουργεί με έναν σχετικά προβλέψιμο τρόπο. Ότι έχουμε ήδη αποτυπωμένο στο υποσυνείδητό μας, τείνουμε να το κρίνουμε ως οικείο. Ο συνδυασμός του οικείου με την έκπληξη του ασυνήθιστου (του άγνωστου), μας κρατά περισσότερο το ενδιαφέρον από το ένα ή το άλλο μεμονωμένα, επειδή το μυαλό μας αναζητεί να βρει ομοιότητες (για να ολοκληρώσει την διαδικασία της αναγνώρισης).

Στην προκειμένη περίπτωση : Επικοινωνία με μέγιστο αποτέλεσμα

Τίποτα πιο ασυνήθιστο από ένα «πρόσωπο σε ένα πλοίο» (!).

Τίποτα πιο συνηθισμένο από την εικόνα ενός προσώπου.

Η επιτομή της επιτυχίας στην προσπάθεια, αυτό που μας κρατάει ακόμα περισσότερο έντονο το ενδιαφέρον, είναι η μεταφορά του κάβου ως μακαρόνι στο «στόμα της αφίσας».

Οι πιο παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν και το motto που απλά επισφραγίζει το μήνυμα : « Είναι τόσο καλά τα ζυμαρικά μας (κάβος), που δε σε αφήνουν να φύγεις, από το λιμάνι (το εστιατόριο)». Κάποιοι μάλιστα, θα παρέλειπαν τελείως (το motto) επιτρέποντας στο υποσυνείδητο του θεατή να κάνει τα «δικά του» και να ερμηνεύσει το εικαστικό, κατά βούληση.

 

Μοιραστείτε το περιεχόμενο